28 Mayıs, 2009

Ve Takı Kursunda Mutlu Son...

Dertlerim sarmış beni
Simsiyah bir helezon kolye giiibi
Gel bir bak şu halimee
Sanki kolyekoliğin KURSU BİTMİŞ giiibbbbiiiiiiii...

Eveeeeeettt... En bayıldığım şeydir mezun olmak... İlkokuldan mezun oldum, ortaokuldan mezun oldum, liseden mezun oldum, üniversiteden mezun oldum, yüksek lisanstan mezun oldum...Ve şimdi de 1 senedir devam ettiğim takı kursumdan mezun olduuuummm :)))))) ... Pazartesi'lerimin vazgeçilmez atraksiyonuydu takı kursum... Hayatımda ilk defa sabah erkenden kalkarken bir kere bile "ayyyy yine gidiyorum...üfffff..." demediğim tek yerdi :))) Çok da güsel bir grup olduk... Elif Teyze, Reyhan Teyze, Aysun Hanım, Birsen Abla ve tabikiiii 1 senede beni bir düğme dikemezken neredeyse oya işleri yapma kıvamına getiren Yamesin (Yasemin Hoca'nın yeğeni Esra'nın kulaklarını çınlatıyoruz burda) :) Hocamızla... Bugün de grubumuzla kapanış buluşması yapıyorus Sevgili Reyhan Teyze'nin evinde... Seviyorum ya ben bu Çengelköy'ü ve burda yaşayan samimi insanları :) ......Ve işte kursumuzun son konusu... Kristal örmeli çiçek bilezik ve onun sevimli küpesi..

8 yorum:

  1. Sevgili Kolyekolik, tebrik ediyorum ve başarılarının devamını diliyorum. Bir sonraki mezuniyet hangi konuda olacak acaba?
    Öpüyorum, YU

    YanıtlaSil
  2. Canım benim tebrik ederim seni ellerine sağlık pekte güzel olmuş bu takılarda herzaman ki gibi

    YanıtlaSil
  3. Y.U'cuuumm..
    Bilemiyorum valla :) bekleyip görüces :)

    Şirinem,
    Çok teşekkürler.. Beğendiğine sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. Final de muhteşem olmuş hani yani!!!!Renklerin uyumu çok göz okşuyor.Darısı diğer finallerin başına:)) Öpüldünüz.F.B.

    YanıtlaSil
  5. Ay teşekkürler F.B'cim :) siz de öpüldünüs :))

    YanıtlaSil
  6. didoş hanımcımm bu F.B isimli bayan sizin hayranınız mı yoksa:)))
    aslı

    YanıtlaSil
  7. Didemcim mezuniyetin hayırlı olsun.Maşallah sana. Aman da ne hamarat, zeki ve bir o kadar yetenekli gelinimiz varmış. Aman aman...Öperim...

    YanıtlaSil
  8. :) çok teşekkürler Egdone'ciiim :) ..Artık bütün hamaratlığımı sergiledim 1 sene boyunca..sıra yoğun üretime geldi :) öpüyorum ben de..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails