26 Mayıs, 2009

Yaz Geldi...Her Taraf Kolye Açtı :)

"Ay şekerim" falan diye başlamak istedim bu yazıma çünkü anlatıcaklarım tam o kıvamlık :) ... En son kolyemi eklediğimden beri bi yoğunlaştı hayatım ya da ben artık öle bi rahatlığa alıştım ki en ufak bi aktivite bile bana büyük olay gibi geliyo :)) Çeşitli organizasyonlar, Adana sehayati falan derken bi anda bi baktım günleeeer geçmiş ben kolye yapmamışım.. Çok utandım.. Hemen işe giriştim..
Öncelikle bu sefer Eminönü'ne gitmeye çooook üşendim ve kendimi Üsküdar'da Nüans'ta buldum.. Özlem Hanım o kadar şeker ki böle gün kıvamında alışveriş yapıyosunuz ( yani bayaa iyi bi satıcı :) ..) Renk konusundaki fikirlerine de bayaa güveniyorum.. Çünkü kendi yaptığı kolyeler de çok şık... Tam alıcaklarım bitti derken gözüm kasanın yanında duran bi dergiye takıldı.. Tahtakale Takı Sanatı 2... Şiddetle alınması tavsiye edilesi bir çalışma... Ben hemen bi tane edindim.. İyki de almışım.. İçindeki takı anlatımlarını ve resimlerini görünce insan daha da bi gaza geliyo.. Burdan Şükran Ekici ve Reyhan Abışka'ya böle faydalı bir eser yaptıkları için teşekkürlerimi sunuyorum... İşte o dergiden hatta dergi bile diil edebi eser mi desek :) ben de bir kolye yaptım.. Yapması kolay gibi görünse de detayları biraz insanı yorabiliyo ama bitince de ayıla bayıla takıyosunuz :) Kitapta mavi renkte olan swarovski kristalleri ben asker yeşili (ya da bir kahverengi çeşidi) olarak seçtim..

5 yorum:

  1. Didemmmmmmm Ne Adanası? Yoksa Adanalı mısın? Didem ben de Adanalıyım. Hemen söyle nedir Adana hikayesi? Hemşeri miyiz? Eğer öyle bak toprak çekti:)))Adanalı değilsen memleketime gitmiş olman bile bence çok değerli:)))
    Canımcım kolye çok cici. Bu araştırmacı -geliştirmeci ruhun da ayrıca takdire şayan. Öperimmmmmmm...

    YanıtlaSil
  2. Hhahahhah..Tesadüfe bak..Eşim Adanalı hatta Tarsus Amerikan mezunu.. bi de burdan tanışıyoruz de artık öliyim o zaman ben :) Onların mezun toplantısı vardı..oraya gittik.. Eğer bu sebepten Adanalı sayarsan o zaman bi tarafım Adanalı diyim :)))) .. Şaşalı bi kolye yapmışım ama di mi?? :)) Öptüm ben de çok..

    YanıtlaSil
  3. Didemcim eşin Tarsus Amerikan Kolejli ha...Üstelik Adanalı...Ya bu ne güzel tesadüf...Canımcım sen gerçek Adanalısın haberin olsun. Gelin gelmişsin ya bize artık halis Adanalı oldun bilesin. Buna ayrıca çok sevindim. Öperimmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  4. Didem'cim cok guzel olmus bu calisma:)Ellerine saglik. Ben de neredeyse 1,5 aydir hicbir sey uretemiyorum:(

    YanıtlaSil
  5. Girls-on-blog
    Korkma korkma..Yakında kesin bişi çıkar.. Tam üretkenlik mevsimi..Bu güsel havalarda insanın aklına çeşit çeşit tasarımlar geliyo :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails