01 Haziran, 2009

Pırıl Pırıl Kristal Tasma Kolye...

Yahu bi türlü çekemedim fotoğrafını.. Miss Model'da durmadı.. Yerde durmadı.. Masada durmadı.. Tam istediğimi yakalayamadım.. Ben de en iyisi dedim kendimi feda ediim :PpP .. "En güsel kolye boyunda olanıdır" mantığından hareketle :) ben de taktım boynuma çektim fotoyu :) .. İşte bizim kristal tasma kolyemiiiiizzz.. Rengarenk, çeşit çeşit yapılabilitesi olan bi kolye bu.. Kristalleri çaprazlıyoruz (kalınlığını siz istediğiniz kadar ayarlayabilirsiniz)..10 tane hazırlayın bu çaprazlama kristallerden.. Aradaki deliklerden de misinayla kesme boncukları geçirip ucunu da zincirle birleştirince işimiz bitiyo.. Zaten resmin üstüne gelip büyüttüğünüzde çok çabuk anlaşılıyo yapılışı.. Yapması kolay ve neş'eli, sevinçli, zevkli...


2 yorum:

  1. Sevgili KOLYEKOLİK bu kristal tasmanın hemen alıcı bulmasındaki sihir kolyede mi yoksa konu mankeninde mi acaba?Yoksa iki özellik birbirini mi tamamladı dersin?:)))))))F.B.

    YanıtlaSil
  2. Ay şimdi kendimi övmek istemem yani burda F.B'cim.. :)) Bu arada dikkat ettin mi? Sen doğuştan Fenerbahçeliymişsin.. hahahahahaha öööö iğrençtiiiii :))))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails