03 Nisan, 2012

Başlık Bulucam Derken Yazıyı Kaybediyordum :))

Bir önceki yazımda; yeni günler başladı, yeni evimizin uğur getirmesi dileğiyle gibi cümleler kurmuşum... Bugün tekrar yazıya şöyle bi göz atınca aklıma geldi.. Acaba insan farkında olmadan hayata mesajlar mı gönderiyor.. Çünkü o yazıdan sonra o kadar çok şey değişti ki hayatımızda... Ne garip :)) ...
Amaaan hep bi sır, hep bi gizem :)) nereye kadar sürer bu derseniz yaz sonunu kolyekolikte karşılayın derim :))
Bu arada boncuklarından -bir süreliğine Ankara'ya gelmekten dolayı- zorunlu bir ayrılık yaşayan ben, Londra'da yaptığım son sakal kolyemi fotoğraflamayı unutmadım ve bugün de sizlerle paylaşıyım dedim.. Ayşe Teyze'min doğum günü hediyesi olan, gri ve altın sarısı boncuklu sakal kolyeden yapmak isteyenler için daha önceki yazılardan birinde yazdığım tarif tam da burada...

2 yorum:

  1. Hayat kendiliğinden getirmese yenilikleri insan cesaret edip yapamaz bence bazen hayatımın kendiliğinden yenilenmesini seviyorum o yüzden :D Umarım hep iyi yenilikler bulur seni de :D
    http://semforever-semforever.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. İşalla senin bu güzel dileklerle dolu yorumun gibi olur herşey :).. okuyunca çok mutlu etti beni... sevgiler :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails