25 Şubat, 2011

Dün Birkaç Karpuz Vardı Kolumun Altında...

Amacı gerçekleştirip internetten bulduğum üç boncuk dükkanına da ulaştım... Zaten birbirlerine yakınlarmış...İzlenimlerim ise şöyledir kiiii;
  • Harika boncuklar var :) Renkler, desenler gerçekten çok orjinal... Eminönü'nde görmediğim cinslerden, desenlerden... Hepsinden almak istedim amaaaa...
  • Aması; gerçekten bizimkilere göre çok pahalılar... Öyle şundan bi avuç, şundan iki avuç olayına giremiyosunuz... Fiyatları adet üzerinden... Minik poşetler koymuşlar, üzerlerinde beyaz etiketleri olan... Almak istediğiniz boncuğu poşete koyup, beyaz etiketlere adet fiyatını ve kaç adet aldığınızı yazıyosunuz... Kasada çan çin çon amcam hepsini hesaplıyo... 
  • Yani kolyeyi kafanızda önceden tasarlayıp ona göre adedine karar vermeniz lazım fiyatları yüzünden -ki hiç bana göre bişi diildir bu.. ben öyle önceden yazıp çizemem...
  • Nedense dükkanların tenha olacağını düşünmüştüm ama kadın dünyasının girdap olduğunu unutmuşum :) .. Teyzelerim kardeşlerim yine yangından mal kaçırır misali dalmışlardı boncuklara... 
Olur ya birgün yolunuz düşer, gitmek isteyenler olursa: 
  • Beadworks Bead Shop: 21a Tower Street, Covent Garden, London WC2H 9NS
  • London Bead Shop: 24 Earlham Street, London WC2H 9LN
  • Creative Beadcraft: 1 Marshall Street London W1F 9BA

    Gittiğim dükkanların birindeki çan çin çon amcamdan izin alarak sizler için görüntülediğim birkaç kare...

    İşim bittikten sonra buraların en piyasa :) merkezlerinden olan Shaftesbury Avenue 'ya yürüdüm...   Burası Londra'nın tiyatro merkezi ve Çin Mahallesinin başlangıcı olarak biliniyormuş... Girdim çıktım sokak aralarına... Resimler çektim... 




    Sonra daaaa Esra'ların huzur dolu evlerinde güzel bi ikindi geçirdim... Böylelikle kuzey taraflarını da görmüş oldum.. Dün bayaa hiperaktif bi gün geçirdim yani :) Ordan oraya derken bugün tüüüüm gün evde takılmayı, TV seyretmeyi bi de size yeni yaptığım tahta kolyeyi göstermeyi planlıyorum.....

    4 yorum:

    1. Pişşt, boncuklar senin olsun şekerim, bizim işimize yaramaz, onları anca sen adam edersin.. Sen beni tiyatroların merkezine götür gelince, ben de acıkınca Chinese ısmarliyim sana, nasıl? :)

      YanıtlaSil
    2. Oooo süper plan oldu :) .. Ama burdaki Chinese'leri görünce ne düşünüceksiniz çok merak ediyorum :))) Ongun bile zor yedi geçen gün :)))) Daha detaylı telefonda anlatırım.. Sen şimdiden sırala gitmek istediklerini..

      YanıtlaSil
    3. Ooo Didoş bu görüntüler Suluhandaki görüntülerden bayağı farklı:)))Neyse gelince oraları da birlikte keşfeder,avuç avuç alırız .Bu arada tahta kolyen de pek bir şık olmuş,ellerine sağlık.F.B.

      YanıtlaSil
    4. Tabi annoşum ne turlar atarız :) yeter ki siz gelin..

      YanıtlaSil

    LinkWithin

    Related Posts with Thumbnails