07 Ocak, 2011

Yağmuuuuuuurr... Beni Alamazsıııııııınnn!!!!!

İki gündür hiç durmadan yağan yağmur!! Üzgünüm ama beni bunalımlara sokamazsın!!!
Her ne kadar 1 aydır sadece 3 gün yarımşar saat güneş görmüş olsam da, ne biçim şartladıysam kendimi gelmeden, hiç takmıyorum bile... 
Güneşin çıkmamasıyla ilgili beni sinir eden tek konu; loş evde parlak kolye resimleri çekmeye çalışmak... Acaba bunun için sineğim Aylin'imden mi yardım alsam acaba?? :)) Belki bu bahaneyle buraya da gelmiş olur.. Acaba Ongun'la düzmece bi düğün mü tertiplesek!?!?!?... nıhohaha....
En komük anlar da bütün perdeler, ışıklar açık,ben şekilden şekile elimde foto makinesiyle kolyelerin fotolarını çekmeye çalışırken, perdelerin açık olmasına alışkın olmayan Brit halkının şok gözlerle eve bakması :)) Hayır şok olucak bişi yok.. Neden o kadar tedirgin oluyolar anlamadım :) ... Yiceeeem hepiniziiiiiiiiiiii....


Bugünkü kolyem yine dergilerimden birinden... Diğer kolyelerden arta kalan malzemeleri değerlendirme kolyesi... "Haydi Parka Gidelim!!" kolyemdeki yeşil boncukları baz alarak (ay bu ne be), yanına da kararmalarından korktuğum için çok kullanmak istemediğim ama kullanınca da çok hoşuma giden sarı pirinç malzemeleri kullanarak yaptım bu kolyemi...Aradaki siyah iri boncukların da hakkını yemiyim şimdi!!


Bu arada bizim çamaşır makinesi birazdan yanıma gelicek sanki... Öyle sesler çıkarıyo ki yakında konuşmaya başlamasından korkuyorum!!!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails