06 Aralık, 2011

Keçe Kumaşlarla İlk Denemeler...

Galiba yazdı, zamanını net hatırlamıyorum ama annemle keçe 3 parça kumaş almıştık Ankara'da...
Pembe, beyaz ve mor...
Bir gün bir yerde kullanırım diye..
O gün bu günmüş demekki..
Çok severim zaten keçeyi...
İlk defa keçe kesme işiyle uğraşacağım için en temel şekillerle denemek istedim...
Bayan baykuştan bulduğum keçe şablonlarıyla aşağıdaki çiçek broşları, bu adresten de cupcake şablonunu bulup (ben hayatta öyle elle falan çizemem) cupcake broşları yaptım...
Şimdilik bu broşlar deneme amaçlı ilk broşlar oldu.. Ama mis kokulu ve lezzetli olduklarından :) sanırım satışa sunmakta bi sakınca yok :)

9 yorum:

  1. Didooooom :)
    Dido dido didoooom!
    Çok özledim ben seni! :)
    İçimden geldi ^^
    Broşlar pek cici olmuş, keçeye de el attın ya... oldun sen artık :D

    YanıtlaSil
  2. Ellaaaaam; dün uğradım senin mekana ama bu aralar pek bi depresiftim.. hiç bişi yapasım yoktu.. bugün broşlarla yeniden morallenmeye başladım bakalım.. bu sıra pek bi sıktım galiba hayatın yularını.. biraz salmam lazım..

    YanıtlaSil
  3. Sal gitsin Didom :)))
    Depresyonmuş, bunalımmış, dertmiş, tasaymış... ömür geçiyor be! :)
    Azıcık ''koyver gitsin'' moduna geçmemiz şartmış, bak sıkılsak, üzülsek, kendimizi paralasak ne değişiyor?
    Yine her şey yine olacağına varıyor :)
    Kocaman gülümse Didom... inadına :)

    YanıtlaSil
  4. cok ama cok sevimliler didoşcugum :)

    YanıtlaSil
  5. Selamlar:) İlk denemen bu ise canım daha sonrasını düşünemiyorum bile:))çok hoş olmuş eline sağlık..bol satışların olsun..sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Ellam; çok doğru söylüyosun.. salmam lazım.. olan sonunda sağlığımıza oluyor.. düzelicek düzelicek.. rahat olmayı öğrenmem lazım :)

    Gizemcim; çok teşekkürler.. galiba bi sonraki gelişime bol bol alıcam keçe kumaş :) çok sevdim..

    Tülay Abalcım; gerçekten çok sevindim beğenmenize.. bu arada ben de sizin yılbaşı özellerinize bayıldım..ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim canım,ben de beğenmene sevindim..
    sevgiyle kal:))

    YanıtlaSil
  8. Çoook teşekkürler Ladamapalida :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails