26 Eylül, 2011

Bu Yaz da Bitti...

Uzun bir Türkiye turunun ardından geri döndüm buralara...
Önce Bodrum sonra Ankara...
Normalde güneşin altında uzun uzadıya yatamayan ben ayrılmak istemedim bu sefer güneşten resmen...
Doyamadım bir türlü.. İçimiz ısınsın diye bi deniz bi güneş bi deniz bi güneş bol bol sömürdük ülkenin muhteşem havasını...
İşin ilginç yanı tatilin bana yetmeyip Ongun'a yetmesi oldu.. Halbuki bütün sene deliler gibi çalışan oydu :) ..
İlk iki gün Bodrum'un içinde Manastır Otel'de kaldık... Sabahları Yahşi'de denize girip akşamları Memedof, Körfez, Bitez Dondurmacısı gibi sofistike :) mekanları keşfettik...2 gün sonra da Kaynar Mevkiindeki tatil köyümüze (Ongun'un deyimiyle besi çiftliği) geçtik... İyi oldu iyi.. Enerji, ısı, dinginlik ne varsa doldurduk içimize.. 
Sonrasında ben aile saadetine geçiş yaparken, Ongun hayatın gerçekleriyle bir kez daha yüzyüze gelip işe geri döndü...
Bense Ankara'da anne yemeklerinin, arkadaş sohbetlerinin ve yeni takı malzemelerinin keyfini çıkardım :) ...
Artık dönüp bu seneki yaz tatilimizi geride bıraktıktan sonraaa yeni malzemeleri yavaş yavaş kullanma zamanı gelmiş olmalı :) 

2 yorum:

  1. ozaman bol boncuklu kolyeler bizi bekliyor.
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. evet Aylincim, üşenmeden biran önce başlamam lazım :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails