11 Ağustos, 2011

Sefilleri Oynadım 3 Gün Desem Yeridir...

O kadar çok isterdim ki şöyle mutlu mesut bi post yazmayı..
Ama malesef nasıl üşüttüysem Pazar günü marketta, 3 gündür yatak döşek yatıyorum..
Neyseki bu sabah Ongun Malezya'dan döndü ve gelir gelmez beni bakım kürüne soktu :)
Önce güzeeeel bi kahvaltı, ardından vitaminli ilaç bombardımanı..
NHS e gitmeyi aklımdan bile geçirmedim yalnız kaldığımda.. çünkü gribal durumlarda sadece telefondan destek veriyo arkadaşlar saolsunlar :)
Türkiye'den getirdiğimiz ilaçlarla küçük bi eczane kurduk diyebilirim eve :)
Biran önce toparlanıp, iyileşmek öncelikli planım :)

Geçen haftaki satış durumundan bahsedersek yeni bilekler beni bayaa mutlu etti..
Ama bileklikleri geçen şey ise tel örme kolyelerim oldu... Peynir ekmek misali gittiler...
Bi sonraki hedefim tel örmelerden küpe ve bileklik yapmak...
Özellikle yeni yıl döneminde bombalamayı düşünüyorum...

Orijinal bileklik burada 

2 yorum:

  1. Didoo, bu bilekliklere hasta oldum yaaa!!! kirmizi rengarekli olandan isterim :P

    YanıtlaSil
  2. sen istersin de ben yapmaz mıyım..
    ama zamanın belirsizliği beni elemlere sürüklüyor :))...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails