13 Haziran, 2011

Mikail.. Bilmem Farkında Mısın? Haziran'ın Ortasındayız?!??!

Yazarım, hoşçakalına gerek yok falan filan demiştim ama öyle yoğun bi Türkiye seyahati oldu ki bu sefer, bloga girecek vakit bulamadım... Doyamadım! Bildiğiniz ne aileye ne arkadaşlarla gezmeye doyamadım... Çok kısa geldi bana bu 10 gün... Göz açıp kapayıncaya kadar falan diil bu sefer daha gözü bile tam açamamıştım... Ama Ongun'la karar verdik!! Bundan sonra aklımıza estiğinde oradayız.. Tüm camiaya duyurulur :) ... 

Yine orada da duramadım tabi... İki arada bir derede yeni malzemeler aldım.. Ama bu seferkiler metal ya da bakırdan ziyade desenli renkli kurdeleler üzerineydi... Artık yaptıkça "bakın bu yeni aldıklarımdan" derim :) ...

Bu arada TR'deki sıcaklardan sonra buraya gelince bi derece şoku yaşadık... 14 dereceyle karşımıza çıkan bi Haziran, insan psikolojisini nerelere götürür hep birlikte ilerleyen günlerde görücez :) 

Bu arada "ne maharetli kız yav, dün geldi bugün bi kolye patlatmış" demeyin!! Gayetten de yolculuktan önce yaptığım kristalli, sedefli, kaplan gözlü fular kolye :) ...

4 yorum:

  1. olsun yine de: "ne maharetli kız yahu" :)

    YanıtlaSil
  2. :)))))) çok teşekkürler serguncum

    YanıtlaSil
  3. Kolyeler gayetten güzel olmuş,havaların soğuk olması da bir tarafa,beni asıl ilgilendiren konu;Ongun'la birlikte almış olduğunuz şu güzel karar,ilerleyen DAKİKALARda göreceğiz bakalım:))F.B.

    YanıtlaSil
  4. Annecüüüm; zaten hemen buna bi yorum patlatmanı bekliyodum :).. öperim seni tontoş yanaklarından..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails