21 Haziran, 2011

Dı-Kı-Ni-Ye Diye Sen Dalga Geç Yıllarca, Sonra...

Ben bi koku manyağıyımdır...
Sadece parfüm olarak diil, genel anlamda her çeşit kokuya karşı aşırı bi duyarlılığım vardır...
Bazen güzel, bazen de rahatsız edebilen bir özellik :)
Ufak girizgahtan sonra direk olaya giriyorum;
"DKNY Be Delicious"
Olay şudur ki, parfumlerim genelde fikstir.. Dön dolaş 1-2 denemeden sonra yine eski parfumlerime geri dönerim... "Hermes- Eau de merveilles, Lancome- Poeme, Thierry Mugler- Alien" benim üçgen çize çize, döne döne kullandığım parfümlerimdir... Arada bir farklılık olsun diye başka parfümler de denerim ama yok bu üçünden çok memnunumdur her zaman...
Stick deodorant konusunda ise durum farklıdır.. daha doğrusu farklıydı... Tek kullandığım stick, Amway'in roll-on'uydu... Hayatta değiştirmem, kimse beni vazgeçiremez ondan diyordum.. Ta ki Ankara gezisinde Bahar beni DKNY Be Delicious'la tanıştırıncaya kadar... Süper elma kokusuyla, gün boyu süren ferahlığıyla :) geç tanışmışız biz arkadaşla valla... Bence gidin bi deneyin, sonra da edinin, pişman olmazsınız gibi geliyor bana :)

Bugünkü kolyekoliğin kolyesi ise şekeeeeerrrr gibi pembe fular ve uçuk pembe renklerdeki dopdoğal opal taşlarından... Bi de aralara eklenen pembe çek kristallerini ve cam incileri de unutmamak lazım tabi :) .. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails