27 Mayıs, 2011

Yararlı Oldu Bu Alışveriş...

Bugünlerde içimdeki alışveriş canavarı hortlamış durumda... Benim canavarımın hortlama durumu değişiktir ama.. Öyle gidip 300-500 kıyafet alma anlamına gelmez... Gidip neler var neler yok bi bakiim, bişiler varsa 1-2 elbise falan alıyım anlamına gelir... Bu bakımdan Ongun bana bayılır :)) Hele dün elindeki 14 elbiseyle(saydım) kasada bekleyen kızı gördükten sonra... Ben yine 1-2 elbisemi alıp doğruca Carnaby Street'te Kingly Court'taki  Buffy's Beads'e gittim ve yararlı bir dergiyle, kolye olmayı sabırsızlıkla bekleyen, Türkiye'deyken üşenip almadığım ama burada tekrar görünce dayanamadığım, bu fimo boncukları aldım... 


Daha önce burada bayıldığım bi kolyem var demiştim.. Annecüüümün aldığı... puf puf boncuklardan... geçen gün elimdeki tahta ve kadife boncukları değerlendirmek için aynı tarzda 4-5 adet kolye yaptım... tam yazlık oldular... belki artık bunlar da en sevdiğim kolyelerim olurlar :)

2 yorum:

  1. Tahta kolyeler yine cıvıl cıvıl olmuş ellerine sağlık:)ben de geçen sene takı kitabı aldım hala oradan bakıp takı yapıcam:/
    hep de üşeniyorum,yine kafama göre tasarlıyorum..Yeni cicileri bekliyoruz:)Sevgiyle kal canım..

    YanıtlaSil
  2. çook teşekkür ediyorum Tülay Ablacım.. ben yavaş yavaş başladım dergiden yapmaya..siz de bence hiiiç üşenmeyin.. eminim dergüdekilerden çok daha güzel şeyler çıkartırsınız :) öpüyorum

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails