23 Mayıs, 2011

Evi Panolar Bastı...

Hafta sonumuz, Cuma günü Ongun'un fazla mesaisi yüzünden bütün Cuma planının altüst olmasıyla kötü başlayıp, Cumartesi günkü Canan'ın doğum günü ve Pazar günkü Sunday Up Market-Shoreditch turumuzla süper bitti! Sunday Up Market, Brick Lane'de her alandan tasarımcıların oluşturduğu, Camden'dan çok daha küçük ama keyifli bir market... Gezdik dolaştık ve bu bayıldığımız panoları hem evin hem de bahçenin duvarına aldık.. 
Pazar çıkışı en sevdiğimiz şeylerden birini yapıp Shoreditch'a doğru ara sokakları gezdik... Beni, tarz tarz kıyafetler satan dükkanların içinden, Ongun'un kapı önünde bekleyişi kurtardı neyseki :) ... En yakın zamanda şöyle özgür willy şeklinde tek başına bi gitmek lazım tekrardan o dükkanlara :) ... Günün sonunda Ongun'un hint yemeği teklifini kıramadık ve Earl's Court'taki yolunuzun düşmesine bizce çok da gerek olmayan Masala Zone hint restaurantına gittik... yani acı yapın da o kadar da diil be kardeşim.. hala ertesi gün sizi yad etmek zorunda bıraktırmayın bizi!!! Neyse... Şimdilik bu aralarki son kadifeli, kırmızı çek kristalli tel örme...

2 yorum:

  1. yaa cnm keşke bilseydim bi kahve içerdik bizde biraz acele çıktık o yüzden blogdan duyuramadım artık bi dahaki sefere:)panolar çok tatlı bu arada:)öptüm seniii

    YanıtlaSil
  2. tmm bi dahaki sefere yolunu düşür mutlaka :) ben de öpüyorum..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails