28 Mart, 2011

Camden Kolyekolik'le Tanıştı...

Eveeet.. Sonunda kolyeleri yapmaya başladığım günden beri kurduğum hayalimi gerçekleştirdim veeeeeeee; 
ilk standımı Londra - Camden Lock Market'da açtım... 
İlk deneyim olduğundan yanımda günün kahramanı Esra vardı... Sabahın köründe üşenmeden benim için sımsıcacık yatağından kalktı geldi... Önce standımız için sıraya girdik, sonra da ilk göz ağrımızla tanıştık :)... Kolyeleri sıraladıktan sonra gün hızla başladı... Gelenler gidenler derken saat çabucak 6 oldu bile... ve günün sonunda mutlu ve güzel bi yorgunluk :)

Benim için süper bi deneyim oldu bu stand... Hayatında ilk defa ticaret yapan ben, stand nasıl kurulur, standı geliştirmenin yolları neler, müşteriye yaklaşım nasıl olmalı, hepsini öğrenmiş oldum... Bi dahaki stand deneyiminin yeni fikirlerle ve yeni bi stand düzeniyle çok daha farklı olacağına eminim... İşte size ilk günden birkaç foto... Herkesin böyle güzel deneyimleri yaşaması dileğiyle :)






7 yorum:

  1. hayallerini gerçekleştirebilmen ne kadar güzel :))
    mutluluk gözlerinden okunuyor, yazılardan takip ettiğim kadarıyla çok becerikli ve yeteneklisiniz:))

    tebrik ederim,
    devaamı gelecektir,

    sevgiler, :)

    YanıtlaSil
  2. Çoook teşekkürler Ful :) .. çok güzel bi gündü gerçekten.. acaip mutluydum içten içe :) şimdi de standı geliştirme çalışmalarına başladım :)

    YanıtlaSil
  3. Didom :)
    Neden ben Arap prensesi neyin değilim ya :/
    Böyle bir girip oraya, standı kaldırmak hayalini kurdum :)))
    Tükkanını da açacağın günleri görürüz inşalla yareppim!
    Kocaman öptüm.

    YanıtlaSil
  4. Ellam yaaa bi yorumun da beni koparmasın ahahhaha.. öldüm gülmekten... işalla görürüz işalla :) daha güzelleri bizi bekliyo olsun.. ben de öptüüüm..

    YanıtlaSil
  5. didemciğim merhaba ben konya dan fatma çandır(soyadımı yazdım ki beni hatırlayasın diye)bugün seninle dedenin vefatı nedeniyle görüştük.orada kolye yaptığını söylemiştin.bende eve gelince face bakarken seni buldum oradanda blogunu buldum.yaptığın takılar gerçekten çok hoş olmuş ellerine sağlık hepsi birbirinden güzel ve zarif bundan sonra blogunun bir takipçiside ben olacağım.tekrar ellerine sağlık gülen yüzün hiç solmasın eşine ve sana ömür boyu mutluluklar dilerim sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. İç açan bir post ve gülen sanatkar gözler... Tşkler

    YanıtlaSil
  7. Fatmacım; çok teşekkürler.. işalla bi dahaki sefere daha uzun görüşürüz.. hem gülsüm ablanın çantalarını da çok merak ediyorum :)

    Edacım; teşekkürler yorumun için.. bakalım sanatkarlık burada ne kadar değer bulucak..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails