21 Şubat, 2011

Tilki Kürkçü Dükkanında!

Dönüşler gerçekleştikten sonra normal hayata kaldığı yerden devam...
Aslında daha enerji dolu bi post girmek isterdim ama bu banka işi benim enerjimi sömürüyo...
Çiğ çiğ sırıtan müşteri yetkilisinin uyuz uyuz "hala şifreleriniz gelmedi, ama ben yine de size yardım için varım" şeklindeki açıklamaları, insanda bırakın post girme zevkini, yaşam sevinci bile bırakmıyo... o şifreler yüzünden ödenmesi gereken faturalar üzerindeki tüm kontrolünüzü kaybettiğinizi düşünürseniz, "bu kadar da olmamalıydı behh" şeklinde bankadan eve kadar bunalmış bi şekilde geliyosunuz... tanrım lütfen artık 3-5-8 haneli rakamlarımıza kavuşalım da bitsin bu işkence!!!


Bu kolyede yine Derya Baykal ruhu var.. Yeşil fiyonk kısımlarını, bi arkadaşıma çiçek aldığım sırada çiçekçinin atmak üzere olduğu süslemeleri kullanarak yaptım...
Atmıyoruz, değerlendiriyoruz..
Zaten bu aralar içimde deli gibi boncuk dışında farklı malzemelerden kolye yapma isteği var.. hayırlısı! :)

4 yorum:

  1. pişşt, sıkma canını elin ecnebi bankacılarıyla falan. mimledim seni, havan değişsin bakalım..:)
    öptüm çok..

    YanıtlaSil
  2. Tamam :) en kısa zamanda cvp veriyim mimime..

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin canım.Bizlerde kaybolup kaybolup tekrar dönüyoruz.Ayrıca çok sevindim.Merakla bekliyorum takılarını.

    YanıtlaSil
  4. Tasanart; Geliyo takılar bol bol.. Çok şey yapmak istiyorum bu aralar ama bakalım zamanı nasıl ayarlicam :) öpüyorum..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails