14 Ocak, 2011

Bir Başkadır Benim Memleketim!!!

İki gündür yatmaktan başka bişi yapamadığımdan yavaştan gıcık olma durumları başladı... Değişiklik olsun, biraz kendime geliyim diye çamaşır makinesini çalıştırdım ama şimdi kara kara düşünüyorum nasıl asıcam o çamaşırları diye... 


Normalden daha uzun saatler nette takılıyorum 2 gündür... Aslında buraya ilk geldiğimizde biraz Türkiyedeki haberlerden sıyrılalım demiştik ama olmuyor.. Okuyorsun yine... Okuyorum ve hayretler içinde kalıyorum..Ülkenin uzaktan görünen üç gündemi var sanki... İçki, Kanuni bir de Ucube(!) Heykelleri... Noluyo ya! Gündemlere bak... İçkinin alkolün hala tartışıldığına inanamıyorum bu devirde... Yani sana ne abi... İçiyorsam ya da içmiyorsam sana ne, kime ne? Ya Kanuni olayı.. Yok Rütük uyarı verdi, yok Kanuni sevişerek Rütüğe cevap verdi... Heykel olayındaki komedi... RTE'nin ucube bunlar, yıkıla! demesi, Kültür(!) Bakanının yok demedi demesi... Ardından RTE'nin dedim dedim bana ne edalarıyla yaptığı açıklamalar... Şaka mı ya? Bunlar ülkeyi ne hale getirdiklerinin farkındalar mı? Aaaa yok pardon, bu da planın bi parçasıydı di mi? Hani Hizbullah ve şu adam öldürsen bile kısa bi zaman sonra seni hapisten kurtaran(!) kanun olayları.. Gerek yok bunların konuşulmasına ama... Daha önümüzde ilgilenmemiz gereken bir içkimiz, Kanunimiz ve nice heykellerimiz varken... Offf of!


.....


Sedefli, kaplan gözlü kolyemden kalan sedefleri ve taşları kullanarak yaptım bu kolyemi... En sevdiğim şey bir malzemeden birkaç kolye çıkarmak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails