18 Ocak, 2011

Arnıld Şıvart...Şıva...Şırt... Şıvaaazeneger.. Gır...

Toparlandım, iyileştim sonunda..Ne çok hastalanır oldum..Sıkıldım artık bu nekahat dönemi yazılarından... Umarım uzun bi süre konu olmaz yazılarıma diyip normal yaşantımıza geri dönüyoruz...

Bugün önce şöyle güzel bi market alışverişi yapıcam... Eve en yakın market 7-8 dakika yürüme mesafesi... Dibimizde bişi yok... O yüzden kendime bi pazar arabası aldım :) Meğer müthiş bi kolaylıkmış... Süper anlaşıyoruz kendisiyle... Küçük gibi görünen dev adam... Dışardan bakınca tahmin edemeyeceğiniz kadar eşya alıyo... Bu arada buranın bana kattığı en büyük güzelliklerden birisi; yürümeye acaaaaip alıştım... Bu güzel alışkanlık bana yol, su, elektrik olarak geri döndü... Bacak bölgem biraz kaslandı (ahahha cümleye bak... kendimi terminatör gibi hissettim) (bu arada bende kastan eser yoktur, o yüzden bu sevincim) veeee biraz da kilo verdim... Ne güzel :) Günün geri kalanında ise akşamım bayaa keyifli geçeceğe benziyor... Roald Dahl'ın "Twisted Tales" adlı oyununa gidiyoruuumm... Süper!! 

Yeniden sağlıklı bünyeye dönmüş olmak güzel diyoruuuuuz ve kolyemizi tanıştırıyoruz siz kıymetli kolyekolikçilerle... Bu nadide eserin metal fiyongunu (fiyonkunu mu fiyongunu mu?..hangisi size daha uygunsa onu seçiniz!) Eminönünden almıştım Türkiyeden ayrılmadan önceki son alışverişimde... Boy boy sıralanmışlardı... Hemen bikaç tane kaptım... Mor kristalle iyi gider dedim ve bittiiiii... 

6 yorum:

  1. teşekkürler Edacıım :)

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun cicim.
    Metal fiyonk güzelmiş :) gerçekten de iyi gitmiş mor kristalle.
    Yetenek olucak abicim, yetenek.
    İmrendim :/

    YanıtlaSil
  3. Ellacım; Sen nasıl oldun sen?.. geçti mi yaralar bereler ateşten sebep? .. İmrenme, çok kolay, sen de yap, takıl metal kelebenk fiyongunla :)

    YanıtlaSil
  4. hesap sorunları yüzünden drycfc.blogspot olan adresim
    kovakadiniyimben.blogspot olark değişmiştir.
    haber vermek istedim :)
    tekrar izleyiciniz oldum yeni adresimle :)

    YanıtlaSil
  5. Kova Kadınıyım; Çok teşekkürler :) yeni adresin hayırlı olsun..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails