13 Eylül, 2010

Tanrım! Çok mu Komiktik?

Türkiye bugün yeni bir güne, yeni bir oluşuma uyandı...
Yeni durumların ülke için hayırlı olmasını isteriz tabi ki...
Bana bi tek; bu kadar sorumluluk sahibi (!!!!!!!!!) parti liderlerimizin olduğu yalnız ve güzel ülkemde (bknz. Nuri Bilge Ceylan) "aman koşun, tatil matil, düşünmeyin öyle şeyler, çıkın sabahın köründe yollara, OY VERECEKSİNİZ" gazları komik geldi.. Kim bilir yukarıdan nasıl gözüküyorduk biz sabahın köründe ülkem için, gelecek için oy verecekmişiz diye yollara dökülürken, onlar da ay tüh oy veremiyormuşum diye hayıflanırken!!!!..........
Daha fazla konuşmaya bile gerek yok.........
Ben, beni en çok mutlu eden şeylerle, kolyelerle ilgilenmeye devam ediyorum...
Ha tatil mi?
İyiki böyle muhteşem ailelere sahibim diye her aile tatili dönüşü şükrediyorum... Huzur, mutluluk ...
Yanlarında ne ararsanız var...
Daha uzuuuuuun yıllar sağlıkla hep beraber olalım...
Bugünkü kolyemin boyun kısmını bir dergide görmüştüm.. Aklımda kalan kısmını yapıp geri kalan tarafları oluruna bıraktım.. Elime geçen malzeme kutusundaki boncukları, kırık taşları, ara bakır aparatı kullandım... Sonra da mevsimin son güneşli günlerinden birinden yararlanmak için hemen fotoğrafladım :)

2 yorum:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails