03 Ağustos, 2010

Mostar Sonrası Dubrovnik Bol Köpüklü Kahve Gibi...

Mostar'da 1 geceden sonra doooooğru Dubrovnik'e gittik... Ivana'nın, eski şehrin içinde, dar sokakların birindeki, tertemiz, yepyeni yapılmış stüdyo dairelerinden birini kiraladık... Sonra da attık kendimizi Dubrovnik-Old City'e ...

Ertesi gün kalkıp lokum gibi bi Lokrum Adası keşfi de yaptık... 
Denizi, güneşi, kaya sahilleri ve güneşlenirken yanımızda bize eşlik eden tavus kuşlarıyla... 

Akşam da denizin verdiği iştahla, yedik yemeklerimizi süper manzaramızla...

6 yorum:

  1. ay harika bu yıl olmadı bizim kısmetse seneye hırvatistan ilk rotamız bizimde.

    YanıtlaSil
  2. yaaa benim karidesleri o şekilde görmeye hiç tahammülüm yok nedense:))

    harika bir yermiş Dubrovnik

    YanıtlaSil
  3. Moda(e)rator'üm; Bi yaz tatilinde ayarlayın, değişiklik olur..

    Aylin'cim; Yemesi, ayıklaması resmen uğraş gerektiriyo :) Haklısın.. Dubrovnik'i çok sevdim.. Eski şehrin içini özellikle.. Bi fırsat bulursanız gidin derim :)

    YanıtlaSil
  4. Herkes çok beğeniyor Dubrovnik'i sevgili Didoşcum. İyiki gitmişsiniz. Deniz mahsulleri tabağı harika görünüyor. Yeşillik ne? Deniz börülcesine benzettim. İkinizi de öpüyorum. YU

    YanıtlaSil
  5. Damlom; Yüriim beee kim tutar beni, di mi? :))

    Yıldız Teyzecüüüm; Valla görüp gezmelik bi yermiş.. deniz mahsülleri tabağına Ongun abandı.. ben ızgara kalamarla cebelleştim :) O yeşil şey ıspanaktı..ama böle patatesli, matatesli pek bi lezzetliydi.. Biz de seni öptüüük..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails