01 Temmuz, 2010

Gecenin Notları...

Eveeeet e bi yıldönümü daha geçti...
E akşamı da geçti..
E bi yerlere de gidildi..
E o yer beğenildiyse blogda bi bahsedilsin di mi? :)
Biz seviyoruz böyle özel günlerde hiç denemediğimiz yerlere gitmeyi...
Özel, boğaz manzaralı munzaralı yerler seçmeye de çalışıyoruz...
Dün de Ongun Taksim Gümüşsuyu'nda öyle bir yer seçmiş...
Pucci Plus
Bi kere çok sıcak bi ortamı vardı..
Manzara zaten internet sitesinde size göz kırpacaktır zannımca :)
Bize servis yapan garsonla sanki senelerdir tanışıyomuşuz gibi bi muhabbetimiz oldu :)
Yemekler de İtalyanvari olup gayet lezzetlilerdi...
Yani bir gecemizin daha sonuna gelirken, her gecemizin böyle keyifli, SAĞLIKLI, HUZURLU
geçmesini temennileyerek geceyi bitirdik :)))
Pek bi kedi gibiydik yani dün akşam ....

Bugün de sabah kalkıp oturdum blogun başına,
hem kısa bi özet geçiyim dedim belki faydası olur mekan seçimlerinizde diye
hem de 
kolye-bileklik takımının resmini koyiim dedim...





(Dipsos not: Sakın ama sakın restaurant bloguna falan dönüyorum zannetmeyin:) .Son zamanlarda öle denk geldi).. Takılara ihanet olmaz :)

3 yorum:

  1. mekan seçimi harika, kolye ayrı bi güzel

    YanıtlaSil
  2. özel günlerin ,güzel anılar bırakması gerekir..mutluluğunuz daim olsun .takıların da çok hoş olmuş.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. UykusuZ; Bu sene eşimin sırasıydı, bakalım seneye ben de onun seçimi kadar başarılı olabilecek miyim? :) Çok teşekkürler

    Sibel'cim; Çok güzel bir akşam bıraktı bize dün :) Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails