19 Nisan, 2010

Hazin Planım...

Benim neyime ya deniz, çay,boğaz, kaşarlı tost!!
İstanbulluculuk oynamaya çalışırsan, bi de böyle nispet yaparcasına yazarsan blogunda,
patlar işte böyle bi tarafında...
Hani şu kan aldırma olayım vardı ya sefadan önce.. Hiç hesapta yokken 5 tüp aldılar iyi mi?... Bırak boğaz sefasını, az kaldı Mecidiyeköy semalarında rezil rüsva oluyodum yahu... Böyle kaldırım kafama geçti, taksiler mora döndü, insanlar Star Wars karakterlerine dönüştü... Bırak dedim yaaavv... Mayyak!! Atla bi taksiye! Dön evine! Diilse Hürriyet'te 2. sayfa karakteri olman yakındır... Çıktım geldim... Ayaklar havada, koltuğun tepesinde, pijamalar çekili... Son bu son... Uzun süre görmesin beni laborantlar, doktorlar, hemşireler!!!
Gelgelelim kolyeme...
Fiyonkları var şirin şirin...
Düz dizim..

7 yorum:

  1. Öncelikle geçmiş olsun ve acil şifalar dilerim.
    Kolyende çok hoş olmuş ellerine sağlık, iyi haftalar...

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun canım,kolyende çok cici.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun Didoşcum. Bu doktorların eline düşmeye gör, böööle kanını emerler insanın.
    Kolyelerinin hepsi çok güzel. Ellerine sağlık.
    YU

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun canım ya bizde de durumlar daha fena. Bol satışlar olsun

    YanıtlaSil
  5. Benhurum;Çok teşekkürler..Beğendiğine çok sevindim..

    Sibelcim; Fiyonklar cicilik kattı galiba :)

    YU'cum; Neyse artık bitti.. Şöle uzuuun bi ara sağlık işlerine işallah :) Öpüyorum çok..

    Edicim; Çok saol.. Size de çok geçmiş olsun.. Hepsine ayrı ayrı.. Zor bu sağlık işleri..

    YanıtlaSil
  6. Başsağlığı mesaşın için teşekkür ederim canım.
    Dostlar sağolsun,iyiki varsınız.
    Geçmiş olsun,böyle durumlarda gezme doğru evin yolunu tut.
    Satışın bol olsun.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Ne demek Şanslıcım.. Böyle zamanlarda destek gibisi yok..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails