31 Ocak, 2010

So Tell The Girls That I'm Back In Town ...

Aramız sona erdiiii..
Bu aranın sonunda sizlerin karşısına bu inci peçetelikle çıkmayı uygun gördüm :)
Annemin uzuuuuun bir süre önce bir "ev oturmasında" 
-ki bayanlar bayılır bu oturmalara- 
aldığı peçeteliğin modelini herkes çok beğeniyodu..
Yapan bayana artık ulaşamadığımız için modelini çıkartıp yaptım...
Tabi malzemeler inciler dışında aynı olamadı...
Önceki çiçekleri bulmak mümkün olmadığından 
ben de bu yaprak yaprak sarı metal çiçeklerle yaptım...
Peçetelikler artık kolyekolikte...

11 yorum:

  1. hoş geldiiin ,özledik seni.. peçetelikler ne güzelmiş.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. postu görünce ilk söyledigim sey:

    AA SAKA GIBI...

    nisan kiyafetimin bilekligi AYNI AYNI TIPATIP AYNI böyleydi biliyormusun :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuşşş ne ara yaptın bunu anlamış değilim:)

    YanıtlaSil
  4. yaa didem hani ismim çıkacaktı olmadı:((
    aslı

    YanıtlaSil
  5. Sibelcim,
    Hoşbulduuuk :) Ben de özlemişim blogumu... Peçetelikleri beğendiğine de çok sevindim :)

    Ayciiiim,
    zaten zevklerimiz çoook benziyo..Bunu da tutturmuşum o zaman :).. İnci kısmı fiks bi örme modeli zaten.. Ama çiçek de mi aynı..harbi şaka gibi :)

    Aslıcım,
    Hemen bugün oturdum bi tane örnek yaptım, gerisi de geliyo :).. Kimlik seç bölümünden girmeyi dene bi de.. belki o zaman çıkar adın..

    YanıtlaSil
  6. Bende yoğundum aynı zamana denk gelmiş kaçırmamışım demek yine döktürmüşsün şeker lacivert peçete + inci nasıl ağır durmuş!

    YanıtlaSil
  7. Saol Ediciiim..Tam ziyafetlik masalar için oldu yav :)

    YanıtlaSil
  8. Didem Hanım sizin peçetelikleriniz benimkinden çok daha karizmatik olmuş.Ben de 12lik paketten sipariş veriyorum...Biraz çabuk olursa sevinirim.F.B.

    YanıtlaSil
  9. Anneeee,
    Sen bi otur oturduğun yerde :))) Önce elimdeki siparişleri bitirmem lazııım..

    YanıtlaSil
  10. Didocuuuummm duyurulurrr: "bayıldım bu peçeteliklere!!" :)) bugün taamm bi kolye ziyafeti çektik wala :D

    YanıtlaSil
  11. Ayyy çok sevindim beğendiğine filetooom :) .. Valla siz de çok moral verdiniz bugün.. Gene yapalım haftaya falan bi organisazyon :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails