21 Ocak, 2010

Mimi... Kızım Gel Buraya.. Hev hev...

[elephant.jpg]
8 Nisan 2009'dan sonra (bak çok içime oturmuş :P) rastladığım ilk mim İmge'den geldi ... Kendinizle ilgili 7 ilginç bilgi... İlk aklıma gelenleri o zaman yaziim ben de aşağıya.. Sonra da kurbanları sıralayalım biiiir bir.. :)
1) Artık arkadaşlarımın arkadaşları hatta onların da babalarının kuzenleri bile bilir. Banyo yapmadan evden adımımı atmam (Bakkal dahil)... Yaklaşık 15 yıldır falan durum böle... Etraftan "Didem, sinüzit olucaksın, suratın kayıcak, bu soğukta duşa girilip dışarı çıkılır mı" gibi tepkiler almama rağmen ben bi ördeğim...
2) 3 günlük tatile bile 2 tane fönle giderim... Yukarıdaki maddeyle ilişkili bişi.. Hayır bi de benim kahküllerim var.. Biraz uzun.. Onları fönlemem lazım.. Çünkü saçım dalgalı.. Onları fönlemezsem sıçan gibi oluyorum.. E onları da saçımı kuruttuğum fönle kurutamıyorum, çünkü fönün ağzı uygun diil, diğer fönün ağzı uygun, dolayısıyla 2 fön!!
3) Sinemaya genelde mısır yemek için giderim... Ama öle.. Yani film seyretmeyi de severim ama .........mısır...... daha cazip ...... naapiiim :))))
4) Yaptığım herhangi bişeyle ilgili "İyi olmuş mu? Güzel mi?" falan filan diye sormadan duramam (hatta en az 7 kişiye :) ) ... bu yüzden bizim kızlar arasında adım "sor sor didem"e bile çıkmıştır... Hayır yani ezik diilim ama bi onay almam lazım niyeyse... o yüzden kolyeleri yapınca yorum bölümünü de okumaya bayılırım.. :)
5) Arka arkaya "Lütfiye teyzelerin evsahibi ölmüş, kolyeyi kristal ve inciyle yaptım, hardalınızın markası ne" gibi birbiriyle alakasız üç cümleyi kurup insanları şok ederim... Yaparım, yaptım.. Yani daldan dala atlarım.. Ama siz buna dikkat dağınıklığı var da diyebilirsiniz...
6) Televizyonu kapatmaya gittiğimde -acccaaaaip uykum varsa bile- film ilgimi çektiyse dalar seyrederim... Hatta Ongun içerden konuşarak gelir ;"kesin daldı bişeye, kesin" diye :)
7) Üşendiğim için yemek yemeden durabilirim... Ama açlıktan ölme moduna girdiysem sütsüz cornflakes yerim...


Yani benim aklıma gelenler bunlar... Benim ilk 7 ilginçliğim bunlar... 


Şimdi sırada kurbanlar


Ödülü alanların, yukarıdaki fotoğrafı yayınlaması, kendi hakkında 7 ilginç şey yazması, 7 kişiyi linklerini vererek ödüllendirmesi ve kendini ödüllendireni belirtmesi gerekiyormuş... Artık vaktiniz varsaaaaaaa yapın, yoksaaaaa bu da burda böle bi anı olarak kalsın :) Öptüm herkesi... A!!!! bi sevecenliğim tuttu.....

13 yorum:

  1. Eyvah mimlenmisim :) senin yazdiklarini okumak cok zevkliydi umarim yazabilirim...yazarsam haberin olur:)
    sevgiler
    veee mim icin tesekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. 7.maddeye katiliyorum ;)

    YanıtlaSil
  3. Canım sağol bende mimlenmişim ilk mimim hatta:) Yazıcam hemen:)

    YanıtlaSil
  4. http://fashionhousebyzeto.blogspot.com/2010/01/mim-lendim.html
    Canım al mim yazım hazır bakalım sen ilginç bulucakmısın:)

    YanıtlaSil
  5. Süper! En çok da 5 ve 6. maddelere güldüm..:))

    YanıtlaSil
  6. Nergiscecim,
    Benimkileri beğendiğine sevindim: Merakla bekliyorum seninkileri de :)..

    Ayci,
    Görende beni tığ gibi falan sanır.. Yok öle bişi.. :) Ama harbi üşenirim..

    Zetocan,
    hemen senin oraya yoruma geliyorum :)

    İmgee,
    5'i ben de yazarken güldüm yaaa, mavra bi madde oldu :))

    YanıtlaSil
  7. ne güzel sana da mim ulaşmış
    okudum bir çırpıda :)

    YanıtlaSil
  8. Ceydacım,
    Evet yaaa.. çok sevdim bu mimi.. herkes komik komik şeyler yazıyo.. içimiz açıldı :)

    YanıtlaSil
  9. Didem yine bulaştırıyosun beni garip işlere...Du bakiim yazarım ben de yakında :) Ongun

    YanıtlaSil
  10. Hahahahha.. Biz bu hayata birlikte baş koyduk ollum :))))... Ben nelere bulaşıyosam sen de bulaşıcan :)) Hadi hadi sallanmaaaa..

    YanıtlaSil
  11. ilk mimime cevaplarımı yazdımmm:):):)soora bi okudum da yazdıklarımı ben cidden tuhafım sanırım:))))teşekkür ederimmmm ilk mimim senden;)

    YanıtlaSil
  12. son madde ne kdr tanıdık..
    ilk madde ise ne kdr uzak:D başım ağrır :))

    YanıtlaSil
  13. Gizzycim,
    Ben de yorumumu bıraktım sana :)

    Syhn,
    Başım ağrır olayı bende de annem tarafından "başın ağrır didem, bekle biraz" şeklinde gelişirdi :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails