13 Ağustos, 2009

Helezonla Aldatmaca!..

Hiiiiiiii.... Yoksa mor'umu aldatıyo muyum??? Amanın..Farkettiniz mi.. Son zamanlardaki favori rengim aniden turkuaz ve tonları olmaya başlamış... Yaz kış -yağmır çamır demeden benim kahrımı çeken Mor'a haksızlık etmeyelim şimdi...
Aniden aşka gelip helezon kolye yapmamın sebebiiiiii, gururla söylüyoruuuuuum, elimdeki bütün helezonların bitmiş olması.. Gerek satılarak, gerekse hediye edilerek takı kutumdan uçuuup gittiler.. A!.. Bu arada tontiş ananemin bana Alanya'dan aldığı deniz kabukları ve kumdan oluşan süper bi takı kutum var.. Hayret.. Bu zamana kadar nasıl olmuş da göstermemişim...


İşte salonumuzun baş köşesinde bulunan takı kutumdaki helezonlar bitinceee ben de hemen yenisini yaptım.. Küpelerini de ne zamandır kullanmadığım telleri yine köfte yapıp çeşnilendirdim..

1 yorum:

  1. Didemcim buna bayıldım. Lütfen bana da anlat ama nasıl yaptığını. Ay içimde yeni bir heyecan çıtlattın. Didemcim ne iyi ettin de bana bugün yorum attın. Ohh içim açıldı. Blogumu ziyarete gittim günler günler sonra. Ne güzel. Çok yakın hissettim seni bugün kendime. Çok iyi geldin bugün bana arkadaşım. Öpüyor ve sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails