08 Nisan, 2009

Kolyekolik Ödüllere Doymuyor :)


Benim bi şımartıcım var.. O da Egdone :) ... Her fırsatta beni "günün blogu, haftanın olağanüstü blogu, yıllardır vazgeçemediğimiz blog" seçerek şımartıyo :)) .. Bu sefer de "smart blogger" seçti kolyekoliği.. Çoooook teşekkürler Egdone dicekken o da ne? Bir "smart blogger"lık da Ebrugzo'dan geldi... İkinize de teşekkürlerimi sunuyor, her zaman bu ödüllerinize layık olmaya çalışacağımı belirtmek istiyorum.. :)

Şimdi sıra bende... Ödülle ilgili kurallar;
1-ödülü veren kişinin linkini yayınlamak.
2-ödülü verdiğin kişilere mutlaka haber vermek
3-bu ödülü verdiğin kişilerin linkini vermek 

Bakalım kolyekolikten kimlere gidiyo bu ödül..
Artık sizlerin de bi ödülü oldu.. :) 


5 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim ödül için. Pek akıllı olduğum söylenemez, sıyrıklık ödülü daha bir yakışırdı ama aldım kabul ettim.
    Sevgiler,
    Sibel

    YanıtlaSil
  2. :) güle güle kullan Sibel :)

    YanıtlaSil
  3. A Didemcim ne demek...Ya bunlar ne ki daha neler neler göreceğiz inşallah, ne ödüller sunacağız? Durmak yok yola devam gibi olalım ki biz de:)) Tebrikler öperimmmm...

    YanıtlaSil
  4. Aaaaa çok teşekkür ederim...zevkle severek kabul ettim Didem:)
    Bu arada sana şimdiden çok geçmiş olsun...sağlıkla dön bi an önce:)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Egdone..Açtığın yolda gösterdiğin hedefe durmadan yürüyeceğime ant içiyoruuuuumm :))) ...

    Girls-on-blog,
    Çok teşekkürler iyi dileklerin için... Görüşmek üzere.. :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails