13 Mart, 2009

Reyhan Teyze'li İnci Kolye...

Arasıra size resimler arasındaki farklılıkları soruyorum ya... Bugün de bu kolyenin resminde diğerlerinden farklı olan bişi var ve bunun da bi sebebi var... Fark şudur ki; üzerinde kolyekolik.com yazmıyo... Sebebine gelince... Bunu evet ben yaptım ama bu inci kolyenin çoook benzerini bizim takı kursundan Reyhan Teyze yapmıştı... Ben de çok beğenip denedim.. Tabi ki hiç bi zaman birebir aynısı olmuyo çoğu kolye... Reyhan Teyze bütün incili çivilere zincir takmıştı, ben sadece ortadaki üç incilli çiviye zincir taktım... Bi de küpe tamamen benim ortaya çıkardığım bi ürün.. Küpe kısmında hiç bi benzerlik yok....

Kimsenin hakkını yememek lazım tabi ki... Reyhan Teyze'ye bana bu güzel fikri verdiği için teşekkür ediyorum :) ...

8 yorum:

  1. ben çok beğendim çok şık gerçekten

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler kokosh :) ...

    YanıtlaSil
  3. sevgili kolyekolik çok güzel olmuşlar heleki beyaz olması beni cezbediyor saflığı ve sadeliği tartşılmaz ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler ratatoule,
    Ben de yaş ileriedikçe inci sever oldum :)))

    YanıtlaSil
  5. İnci kolyeler de benim favori kolyelerimdir.Hele hele yavru kuşumun ellerinden çıkarsa!!!Çok şık ve zarif olmuş ellerine sağlık:))F.B.

    YanıtlaSil
  6. saol canıııııımmm :)

    YanıtlaSil
  7. ellerinize sağlık

    inci her zaman şık duruyor

    sevgilerimle

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails