16 Şubat, 2009

Maria "Rondela" Martinez

Kursun olduğu akşamlar bir deha edasıyla evde dolaşıyorum.. Sabahında kursta yeni bir teknik, yeni bir harika kolye çıkartmış oluyorus ve ben onun etkisiyle sanki "Türkiye'nin önde gelen tasarımcılarından biriyim" havasına giriyorum :) ... Bi gün o da olucak umarım :) ... A! Hırs mı yapmışım ne? :)))
Bugün bilekliği, yüzüğü ve küpeleriyle kristallerden rondelalı set yaptık... Düğünlerde, nişanlarda,kız isterken, günlerde, gecelerde her daim rahatlıkla kullanılacak bi takım..Tabi kolyesini de yapınca :) (Rondela diyince aklıma nedense hep İspanyollar geliyo..Neeerrden aklıma gelir böle şeyler)
Bu arada Miss Model of the World(mankenimiz) nerde diceksiniz..Üşütmüş bugün,hafif ateşi vardı,yormak istemedim..Yarın yine aramıza katılıcak :) ...dersem yalan olur :) ..Kolye olmayınca bileklik mankende durmadı..Ben de emektar masamı kullandım..Hem o da kendini biraz manken zannetsin!!!!


5 yorum:

  1. Didemcim mor nasılki senin favorinse siyah da benim favorim.Bir de kolyesini yaparsan herhalde benim diğer takılarımın yanına gelmek için yola çıkarlar.:)))))Öptüm.F.B.

    YanıtlaSil
  2. Didoşcum,sana geçen sene yazmışım. Bu arada tam bir kolyekolik olmussun. Bu İspanyol güzeline bayıldım valla. Yalnııız, küpesi de yüzük gibi yarim ay şeklinde olabilir mi? Bu F.B. de kim oluyor? Kızını evermiş, eleğini duvara asmış oturuyor. Biz daha kız isteyecez, nişan yapcaklar, gidecez gelecez, vs. yani bana daha çok değişik takı lazım. Sonra ben de siyah seviyorum (geline karşı ağır takılayım). Şimdi ben ne demek istiyorum? Ben de öptüüüüm:))))Y.U.

    YanıtlaSil
  3. Vahh vahh gecmis olsun canim ins en kisa surede mankenimiz iyilesir:)

    YanıtlaSil
  4. umarım :) bi kolye eksik olunca hemen sattı beni :)

    YanıtlaSil
  5. Deneriz küpesini de sevgili Y.U'cum :) ..Seni mi kırıcam.. :))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails