16 Aralık, 2008

Tazeler

En yeniler..



8 yorum:

  1. Hepsi Süper...
    tam gaz devam..:)

    YanıtlaSil
  2. Bunlar sen yokken ortaya çıktı..Sen de ilk defa görüyosun :) ...Hanımda bayaa gelişme var yavvv :) ..

    YanıtlaSil
  3. Ben bu yenilere bayıldım. Çok başarılı tebrik ve tekdir ediyor başarılarının devamını diliyorum canım arkadaşım :)))

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederiiiim..."tekdir"lerini büyük bi mutlulukla kabul ediyorum :))))

    YanıtlaSil
  5. hepsinii cooooook begendim arrrrkadashim!!! :D enistemizin bu blog yapiminda ellerine saglik , senin de taki yapiminda ellerin dert görmesinnn :D bu arada ingilizce ögretmenligi öööle biraktim demekle birakilmaz..senin içine islemisshh bir kere didom:)) bizi de eklemissin fotolarla,pek gurur duydum kabardim vs vs eheh...o zaman ne diyoruzzz? keep up the good work canum! her zaman destekcin..
    baho

    YanıtlaSil
  6. saol canumcum..saolsun enişten gösterdi biraz "nedir ne değildir bu blog"..ben de ekledikçe ekliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkürler "içimden geldiği gibi" :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails